Support

De VitalHealth Supportdesk is uw eerste aanspreekpunt in het geval van vragen met betrekking tot uw VitalHealth applicatie. De supportdesk gebruikt hiervoor een eigen supportsysteem. Het is gebruikelijk dat problemen in eerste instantie gemeld worden via het supportsysteem:

Supportsysteem
Zelf uw ticket melden via de supportwebsite. Via deze beveiligde website kan de Supportdesk reageren en heeft u direct een goed overzicht van alle lopende en gesloten tickets. Heeft u geen account of bent u uw gegevens kwijt? Mail ons dan op support@vitalhealthsoftware.com, dan helpt de Supportdesk u verder.   

In het geval van escalaties en overige vragen is de Supportdesk ook bereikbaar via e-mail en telefoon:

E-mail
U kunt een mail sturen naar support@vitalhealthsoftware.com.

Telefoon
U kunt telefonisch contact opnemen via 0318 - 75 47 35. 
 
Bereikbaarheid
Ma t/m vr 08.00 - 17.00 uur.

Melden van uw vraag, wens of probleem
De Supportdesk stelt het zeer op prijs wanneer u bij uw melding aangeeft wat de prioriteit is van de melding. In de lijst hieronder kunt u zien welke prioriteit u aan uw melding mee kunt geven. 
Prioriteit   Melding 
 Escalatie De applicatie is voor (een groot deel van) de organisatie niet beschikbaar.
 Hoog De applicatie werkt niet voor een kritische functie en ik kan hierdoor niet verder werken. 
 Gemiddeld De applicatie werkt niet voor bepaalde functies, maar ik kan wel verder werken.
 Laag Er zijn overige zaken die niet naar behoren werken, maar ik kan wel verder werken.


Schermovername
In sommige gevallen zal een medewerker van de support afdeling u, als gebruiker, vragen of zij uw scherm mogen overnemen. Dat doen we met het programma Teamviewer, dat u hier kunt downloaden. Op die manier kan de VitalHealth Software u beter van dienst zijn.

Meer weten over onze oplossingen?

Direct demo aanvragen
Vitalhealth Software

Software for Collaborative Health Management